Α. Ευαγγέλου1, Θ. Μπράτιτσης2
1ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Καστοριάς
2Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίληψη
Στη παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο που διέπει την ιστεξερεύνηση ως διδακτική προσέγγιση. Στη συνέχεια περιγράφεται ένα ανάλογο σενάριο που προσδοκά με σύγχρονο και ενδιαφέροντα τρόπο τη μαθησιακή εμπλοκή και τη γνωριμία των μαθητών με το εσωτερικό του υπολογιστή και όχι μόνο. Η εφαρμογή του σεναρίου έγινε στην Β’ τάξη του 1ου και του 2ου Γυμνασίου Καστοριάς και έδειξε ότι οι μαθητές επιζητούν εναλλακτικές διδακτικές εμπειρίες αλλά και ότι είναι επιτακτική ανάγκη η ενσωμάτωση νέων ομαδοσυνεργατικών εργαλείων και νέων τεχνικών στη διδασκαλία της πληροφορικής
Λέξεις κλειδιά: Ιστοεξερεύνηση, διαδίκτυο, υλικό του υπολογιστή, γυμνάσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου